WOŁGA KLUB POLSKA Strona Główna WOŁGA KLUB POLSKA
Strona i Forum dla wszystkich miłośników i właścicieli aut marki Wołga

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[tuning] hamulce Gaz-24
Autor Wiadomość
Robert_S 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 61
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2018-05-09, 23:33   

Porucznik Zubek napisał/a:
szychu, ten zestaw za prawie 3600 zł, to na bogato, na prawdę na bogato. Sam przód za 3600 zł :?:
Tak po zdjęciach ciężko coś na 100%. Piasty tak na oko, jakby takie same.
Ten zestaw za 980 zł wydaje się ciekawszy i jest to komplet na wszystkie koła, tyle, że nie ma zdjęć ani zbyt dużo informacji.
http://sklep.tarmot4x4.pl...dard-axles/1002

Cóż szychu, trzeba zainwestować w oba zestawy i zaprezentować wnioski na forum ;-)


Dzisiejsza odpowiedź z firmy:
Zestaw oryginalny (droższy) na 90% nie będzie pasował do Wołgi bowiem oprócz samych hamulcu wymaga wymiany również elementów mostu (zwrotnice itd) które nie będą pasowały do gaz 24. Inną kwestią jest to że niezbędne byłoby również wymienienie pompy hamulcowej na dwustopniową lub po prostu dużo wydajniejszą, nie obyło by się też bez serva
Dlatego w grę wchodził by zestaw tańszy, tutaj jednak niezbędne będzie również przeprowadzenie modyfikacji układu hamulcowego.
Tak na dobrą sprawę do Wołgi GAZ 24 trzeba by sporo elementów zestawu stworzyć na nowo, ważne jest również to że 15 calowego koła nie będą prawdopodobnie pasować.
Koszt takiego tańszego zestawu z montażem ale do UAZ-a i to bez przeróbki pompy hamulcowej i montażu serva to około 1600 zł na oś.
 
     
Randal 


Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 11
Skąd: spodlasia
Wysłany: 2018-05-12, 01:59   

Johnny Moped napisał/a:
A ktoś z Was powie jaka duża jest różnica w hamowaniu jest między układem z pompą jednosekcyjną i serwem "Na drugim końcu świata" a układem z 2410? Mam już wszystko do modyfikacji, trzeba tylko auto poskładać :mrgreen:


Ktoś już wie jak wołga hamuje z nowszym serwem czyli "Po tej samej stronie świata"?
Przekładka na tarcze lublin/vitara czeka ale do tego czasu muszę pomęczyć się na 4 bębnach i według mnie auto trochę zwalnia zamiast hamować. Koła nie dadzą się zablokować choćbym się o sufit zaparł. Odświeżyłem trochę serwo ale poprawy nie widać, źle złożyłem albo problem jest gdzieś indziej (nowe wszystkie tłoczki). Dodam że nie jeździełem fabryczną wołgą i nie wiem czy tak ma być i czy np. pedał hamulca ma pracować lżej na odpalonym? Zastanawiam się nad montażem pompy/serwa z 2410 licząc że to rozwiąże sprawę twardego, słabego hamulca.
_________________
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9